Forums Audzē Latviju meklē ambiciozus jaunos Latgales pārtikas ražotājus

Ar mērķi atbalstīt jauno pārtikas ražotāju izaugsmi un atklāt jaunus produktus ar potenciālu iekarot Latvijas pircēju uzmanību Rimi Latvia 12. oktobrī aicina Latgales jaunos un arī pašā attīstības ceļa sākumā esošos pārtikas ražotājus piedalīties tiešsaistes forumā Audzē Latviju. Tajā Rimi kopā ar vietējiem uzņēmumiem – nozares pārstāvjiem un pārtikas ražotājiem – pārrunās, kāds ir Latvijas pārtikas ražošanas nozares nenovērtētais potenciāls, skaidros priekšnoteikumus, lai produkts gūtu starptautiskus panākumus, apzinās produktu kategorijas, kurās lielveikali meklē jaunus piegādātājus, kā arī iepazīs investīciju perspektīvas un tendences pārtikas nozarē Baltijā un pasaulē.

Viens no foruma mērķiem ir parādīt, kā lielveikals var kļūt par izaugsmes platformu mazajiem pārtikas ražotājiem. Tāpēc foruma laikā tiks pieteikts arī īpašs Rimi speciālistu “ātro randiņu” pasākums ar mazajiem ražotājiem, individuāli pārrunājot potenciālās sadarbības iespējas un noteikumus to produkcijas nokļūšanai veikalu plauktos.

Līdz 4. oktobrim Latgales jaunie pārtikas ražotāji aicināti iepazīties ar foruma Audzē Latviju programmu un reģistrēties dalībai tajā, apmeklējot interneta vietni www.rimi.lv/audzelatviju. Forums norisināsies tiešsaistē, un dalība tajā ir bez maksas.

Forumā piedalīsies Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Cimermanis, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktors Kaspars Rožkalns, Rimi Latvia Kategoriju departamenta direktors Milans Blūms un uzņēmuma Kvalitātes vadītāja Māra Tamane, SIA Milzu! īpašnieks un Eiropas Inovāciju un tehnoloģiju institūta zināšanu kopienas EIT FOOD RIS (Region Innovation Scheme) politikas padomes loceklis Enno Ence, kā arī vietējie ražotāji, kas dalīsies savā nesenajā izaugsmes pieredzē – Zivs uz ledus, Pupuchi, Smalkais muslis un graudaugu pārslas Milzu!.

“Rimi jau ilgstoši veicina atbalstu vietējo ražotāju produkcijai. Šobrīd mūsu sortimentā atsevišķās produktu kategorijās, piemēram, svaigās pārtikas segmentā, ir pat vairāk nekā 70% vietējo ražotāju produktu. Vienlaikus regulāri izceļam vietējos ražotājus, nodrošinot tiem izaugsmes iespējas gan Rimi veikala plauktos, gan arī koncepta veikalos Klēts. Turklāt mēs runājam par ļoti daudzveidīgu vietējo ražotāju spektru – no lieliem uzņēmumiem, kas sadarbojas ar vairākiem mazumtirdzniecības tīkliem un eksportē, līdz unikālām mazām saimniecībām vai mājražotājiem, kas var nodrošināt tikai ierobežotu vai sezonālu sortimentu. Jā, Rimi nebaidās ieviest šos mazākos vietējos ražotājus savos veikalos un uzskata to par abpusēji izdevīgu darījumu, pat ja šo produktu ceļš līdz klientam ir daudz ilgāks un lēnāks,” uzsver Rimi Latvia kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.

Klēts vienuviet pastāvīgi piedāvā ap 3000 produktu no 250–300 ražotājiem. Nereti produkti no Klēts sortimenta pārceļas uz Rimi plauktiem, un uzņēmums, kurš sākotnēji piegādājis dažus iepakojumus savas produkcijas, nu apmierina simtiem un pat tūkstošiem pircēju vēlmju. No šāda atspēriena punkta izauguši tādi pircēju iemīļoti produkti kā dārzeņu biezeņi Rūdolfs, MILZU! pārslas, cūku pupu uzkodas Pupuchi vai Raiskumieša alus un maizes izstrādājumi.

Par Rimi Latvia
Rimi Latvia ir vadošais pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 130 dažādu formātu veikaliem visā Latvijā (Rimi Hyper, Rimi Super, Rimi Mini un Rimi Express). Kopš 2019. gada darbību uzsācis arī Rimi e-veikals, nodrošinot ērtu produktu iegādi internetā un piegādi vairākos Latvijas reģionos. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 6500 darbinieku. Rimi misija ir atbalstīt veselīgas un videi draudzīgas izvēles, padarot katru dienu arvien labāku mūsu pircējiem. Rimi Latvia ir daļa no uzņēmuma Rimi Baltic, kas apvieno vairāk nekā 280 Rimi veikalu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Vairāk: https://www.rimi.lv/

Papildu informācija:
Juris Šleiers
Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītājs
Mob.tālr.: +371 26 161 435
Juris.Sleiers@rimibaltic.com

Facebooktwitter