Seminārs “Izcila un efektīva klientu apkalpošana”

SEMINĀRS “IZCILA UN EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA”. Rīko Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).
2018. gada 22. novembrī Rēzeknes biznesa inkubatorā (Adrese: Baznīcas iela 19, Rēzekne)

Vai jūs zināt, ka 80% no jūsu uzņēmuma nākotnes ieņēmumiem var  būt atkarīgi no 20% jūsu esošo klientu? Ka gandrīz 90% no  klientiem, kuri pamet uzņēmumu, to dara nejēdzīgas klientu  apkalpošanas dēļ? Un – vairāk nekā puse neapmierināto klientu  saka, ka pirkšanas procesā viņi palīdzību pie personāla meklēja,  bet – tikai vienu reizi. Un, galu  galā – ka piesaistīt jaunu klientu  vidēji izmaksā 5 līdz 7 reizes dārgāk, nekā izkopt attiecības ar  jau esošo. (pēc Gartner Group).

Semināru vadīs:
GINTA KRIVMA, kurai ir 10 gadu pieredze starptautiska koncerna Latvijas  uzņēmuma vadītāja amatā un 5 gadu darba pieredze VIP klientu  apkalpošanā viesnīcu vadībā, atpūtas un izklaides nozarē  Latvijā, Turcijā, Ukrainā un Krievijā.

_DALĪBNIEKIEM PIRMS SEMINĀRA TIKS LŪGTS DOTIES UZ LĪDZĪGA SERVISA  IESTĀDI VAI UZŅĒMUMU KĀ KLIENTAM UN APMEKLĒJUMA REZULTĀTĀ  AIZPILDĪT ANKETU, KURA TIKS IZMANTOTA SEMINĀRA LAIKĀ, ANALIZĒJOT  PAŠU PIEREDZI._

PROGRAMMA
Seminārs norisināsies latviešu valodā.
Dalība bezmaksas.
PIETEIKŠANĀS LĪDZ 21. NOVEMBRIM:
http://www.liaa.gov.lv/lv/pasakumi/seminars-izcila-un-efektiva-klientu-apkalposana-rezekne

Facebooktwitter