Esošie un topošie Ziemeļlatgales uzņēmēji izglītojas Balvos

Oktobra mēnesis deva iespēju Ziemeļlatgales esošajiem un topošajiem uzņēmējiem gūt inovatīvas zināšanas divos semināros. 21. un 23. oktobrī tos Latvijas Krievijas pārrobežu sadarbības projekta LV-RU-010 “Ne tikai grāmatas – bibliotēkas uzņēmējdarbības veicināšanai” ietvaros organizēja Balvu novada pašvaldības Ziemeļlatgales biznesa un tūrisma centrs.

Savā pieredzē un zināšanās dalījās divi lieliski lektori. Tomass Roze, kurš pārstāv Mediapark Latvija – pieredzējis e-komercijas un digitālā mārketinga speciālists – praktiķis, kurš palīdz atrast efektīvu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem, kā ar savu zīmolu sasniegt mērķauditoriju un palielināt pārdošanas rezultātus neliela budžeta ietvaros. Tomass ikdienā saskaras ar zīmolu, mājaslapu, digitālu un fizisku produktu dizainu. Ilmārs Jargans, kurš ir pieredzējis korporatīvo komunikāciju praktiķis un pasniedzējs ar aptuveni 20 gadu pieredzi. Vadījis korporatīvo komunikāciju AS “Olainfarm”, AS “Aldaris”, desmit gadus bijis AS “ABLV Bank” sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs. Vada oriģināli izstrādātus treniņus uzņēmumu darbiniekiem pārdošanas prasmē, klientu apkalpošanā klātienē un pa tālruni.

T.Rozes semināra -“Par produkta /pakalpojuma dizaina nozīmi” mērķis bija veidot izpratni par produkta/pakalpojuma noformējuma nozīmi un atšķirību dažādos pārdošanas kanālos, izmantojot tādu apakštēmu aplūkošanu kā veiksmīga dizaina pilāri; dizaina sprints – no idejas līdz tās realizēšanai; dizaina rīki un to pielietojums; dizaina speciālisti un to loma, dizaina apraksta (brief) sagatavošana; zīmols, tā sastāvdaļas un nozīme; laba un slikta dizaina piemēri un citas interesantas tēmas.

Turklāt I. Jargana semināra “Kā atrast savu nišu biznesā!” mērķis bija sniegt zināšanas, kā profesionāli prezentēt un pārdot savu radīto produktu, ieskatu par pārdošanas procesa etapiem, tehniku un izmantojamiem rīkiem. Pasniedzējs tēmas demonstrēšanai un dziļākai izpratnei izmantoja tādas apakštēmas – kā atrast savu unikalitāti; kā veiksmīgi pozicionēt sevi tirgū, ņemot vērā patērētāju vajadzības un konkurentu esamību (Roberta Dilta piramīda); kā izprast, ko tieši vēlas pircēj, kas traucē, no kā baidās; kā radīt saistošas reklāmas; kā izvērtēt mārketinga lietderību u.c.

Katru semināru apmeklēja 26 interesenti, prieks, ka klausītāju vidū bija ne tikai jau esošie uzņēmēji, bet arī topošie. Semināru kuplā skaitā apmeklēja Balvu profesionālās un vispārizglītojošās vidusskolas audzēkņi. Prieks, ka, aptaujājot dalībniekus, secinām, ka ir bijis vērtīgi, interesanti, ka tiek novērtētas praktiskās nodarbības, dzīva saruna ar pasniedzējiem. Prieks, ka mūsu uzņēmēji ir atvērti jaunajam un sper drošu soli pretī inovācijām tirgū, izmantojot šajos un citos semināros iegūtās zināšanas.

Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programma 2014.-2020.gadam finansiāli atbalsta vienotas pārrobežu attīstības aktivitātes ar mērķi uzlabot reģionu konkurētspēju, izmantojot to potenciālu un atrašanās priekšrocības krustcelēs starp Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju. Programmas mājas lapa ir www.latruscbc.eu

Facebooktwitter